60 91 03 21 dorte@nybogholder.dk

Om os

At skabe et arbejdsliv med balance for det hele menneske er yderst vigtigt for os. Der er alt for mange, der ikke trives på deres arbejde. Mange synes mandag er ugens værste dag, og dagene frem til fredag synes som en bjergbestigning. Sådan skal arbejdslivet ikke være.
Vi skal være glade for at gå på arbejde, og arbejdet skal give mening for os. Når vi trives bedst på vores arbejde, er det når vi arbejder med det vi er bedst til og som giver os mening.

Dette er vigtigt for os, når vi matcher mennesker med virksomheder.

For virksomhederne er det vigtigt at få den rette kandidat, som dels besidder den nødvendige faglige viden og som dels har den rette kemi til at indgå i det nuværende team. Det er vigtigt, at medarbejderen kan udføre de opgaver, som stillingen byder, men samtidig er det også yderst vigtigt, at hele virksomheden, hele teamet, forstår at arbejde godt sammen.

For medarbejderne er det vigtigt, at arbejdsliv og privatliv kan kombineres på en ordentligt måde. Det er helt individuelt, hvad vi trives bedst i, og derfor er det også vigtigt at mærke efter, om den stilling og den virksomhed man står overfor, kan give den balance, som man ønsker.

I KRUNIKA og Nybogholder arbejder vi for at skabe et bedre arbejdsliv for flere.

Om Dorte og Rene Rønne

Hvem er vi?

Vi grundlagde KRUNIKA i 2017. Udgangspunktet har hele tiden været at skabe et bedre arbejdsliv for flere, deriblandt os selv.

I 2020 startede KRUNIKA rekrutterings delen, som startede med at lave rekrutteringer i byggemateriale branchen.

I 2023 har vi udvidet til at lave rekrutteringer for bogholdere og økonomi personale. Vi har sammenbragt vores kompetencer fra  rekrutteringsbranchen og fra bogholderi verdenen, så vi nu kan tilbyde din virksomhed at finde den rette bogholder.

René Rønne, rekrutteringsekspert

René Rønne

Trivselsekspert, rekrutteringsrådgiver og sparringspartner

René er oprindeligt uddannet tømmerhandler, og har arbejdet i trælastbranchen i godt 30 år.

Siden 2020 har han været selvstændig og har hjulpet byggemateriale branchen med at matche virksomheder med deres nye medarbejdere.

René har erfaring fra 100+ rekrutteringsforløb siden 2020. 

Renés mål er at bidrage til at fremme god arbejdslyst, motivation, effektivitet samt styrke samarbejdet i din virksomhed – altid med virksomhedens strategi og mål for øje.

Læs mere om René her

Dorte Rønne, bogholder og rekrutteringsekspert

Dorte Rønne

Bogholder, rekrutteringsrådgiver og økonomisk sparringspartner

Dorte er uddannet bogholder og har arbejdet med bogholderi og regnskab siden 1996.

Siden 2014 har hun været selvstændig bogholder, og hjælper selvstændige med at få overblik over deres økonomi og regnskab.

Dorte har et stort kendskab til bogholderi og de opgaver der ligger heri. Både med udgangspunkt i virksomheder behov men også som medarbejder i denne funktion.

Læs mere om Dorte her.