60 91 03 21 dorte@nybogholder.dk
Til virksomheder, som søger en bogholder til fastansættelse

For virksomheder

Det kan være en enormt tidskrævende proces at søge en ny medarbejder. Der skal laves stillingsopslag, gennemlæsning af indkomne ansøgninger, udvælgelse til samtaler, afholdelse af indledende samtaler, udvælgelse af kandidat, referencetagning og meget mere.

Hvad nu hvis du kan springe en del af disse led over? Det eneste du skal koncentere dig om, er videooptagelser af kandidatsamtaler, udvælgelse af 1-3 medarbejdere, som du selv ønsker at tage en samtale med.

En stor del af alt det tunge arbejde er taget fra dine skuldre ved at lade os tage os af rekrutteringsdelen.

Er du i tvivl om du skal gøre som du plejer, eller…

Få professionel hjælp til at finde den helt rette bogholder til din virksomhed. Det sparer dig for en masse spekulationer. Få i stedet 2-3 relevante kandidater til din stilling, som du skal tage stilling til. Læs mere om selve processen nedenfor.

Processen
Processen

Sådan foregår vores rekrutterings procces

Vi har effektiviseret rekrutteringsprocessen, så den er mere tidsoptimal for alle parter.

Vi starter processen ved at mødes enten online eller fysisk, hvor vi gennemgår, hvilke jeres behov for den nye medarbejder er. I har forberedt en liste af opgaver, som den afgående medarbejder har udført.

Hvis der er tale om en ny stilling, så skal vi have tydeliggjort opgaverne, som jeres nye medarbejder skal løse.

Vi får sat ord på, både den praktiske del af jobbet, men også den menneskelige del af jobbet. For hvilken person ønsker I i jeres organisation? Hvem passer ind i teamet? Hvilke menneskelige kvaliteter er vigtige for jer?

Når vi har fået lavet job- og personprofil analysen, udfærdigere vi et stillingsopslag som du godkender. Vi bruger Jobindex til vores ledige stillinger, og vi håndterer aftalen med Jobindex. Jobopslaget bliver desuden delt via vores LinkedIn netværk, og evt. via relevante LinkedIn og Facebook grupper. Vi opbygger løbende landets største netværk af passivt og aktivt søgende bogholdere.

 

Vi laver aktiv headhunting via LinkedIn, hvor vi kan udsøge relevante kandidater.

Når kandidaterne begynder at melde sig på banen, laver vi telefonisk screening af kandidaterne for at finde deres motivation og interesse i jobbet.

I Jobindex gennemgår vi alle kandidater professionelt og giver kandidaterne karakter efter egnethed til jobbet. Det samme gør du. De kandidater som begge parter har givet højest karakter, udvælges til en 1. samtale.

Den første samtale tager vi. Samtalen optages på video – med kandidatens samtykke – og sendes til dig, så du kan gennemgå den, når du har tid. Vi evaluerer kandidaterne sammen, og du udvælger, hvem du ønsker at tage ind til en 2. samtale. Denne samtaler deltager vi i udgangspunktet ikke i.

Vi laver sparring på valg af kandidater med dig, og vi indhenter referencer på de ønskede kandidater.

 

Derfor skal du vælge en rekrutteringspartner

Du sparer tid

Du skal ikke længere selv stå for at lave jobopslag, læse alle ansøgninger igennem, sende afslag, indkalde til samtale osv. Det klarer vi for dig, så du kan bruge din tid på det, du er god til. Du vil opleve at få flere kvalificere ansøgere end du havde forventet.

Vi kender branchen

Vi ved hvilke tendenser, der er inden for rekrutterings branchen. Vi ved, hvad der typisk er vigtigt for medarbejderne ved jobskifte.

Vi kender bogholderi faget særdeles godt

Med over 30 års erfaring inden for bogholderi faget, ved vi, hvilke udfordringer og opgaver, der kan ligge i jobbet. Vi ved hvilke egenskaber, der skal til for at arbejde i bogholderiet. Vi har erfaring med den nyeste teknologi og automatiseringsprocesser i bogholderi funktionen.

Bæredygtig rekruttering

Vi arbejder for at finde det bedste match mellem virksomhed og medarbejder. Et match hvor medarbejderen får lov til at arbejde med sine spidskompetencer og med en stor følelse af autonomi. Et match hvor virksomheden får det rette team medlem, der er med at gøre organisationen endnu stærkere.

Vi gør det sammen

At finde en ny medarbejder kan være en tung proces, men vi er løser opgaven sammen, og vi hjælper dig helt i mål med at finde den rigtige medarbejder.

Et ordentligt afslag

Der er desværre rigtigt mange jobansøgere, der aldrig får et svar på deres ansøgning. Det synes vi ikke er i orden, så derfor sikrer vi, at alle ansøgere får et svar retur. Hvis ønsket også en personlig tilbagemelding. 

Priser og betingelser

Priser:

Der aftales altid en fast pris på rekrutteringsforløbet.

Tillæg for annoncering:

Stillingsopslag via Jobindex.

Facebook annoncering efter forbrug.

Betaling

Opstartshonorar på 50% samt annonceringsomkostninger indbetales samtidigt med at rekrutteringsopgaven påbegyndes.
Slut honoraret forfalder først når den valgte kandidat har underskrevet ansættelseskontrakten. Slut honoraret forfalder dog også, uanset hvem af os, der finder personen, der bliver ansat.

Betalingsfristen er fakturadato + 8 dage.

Alle oplyste priser er excl. moms.


Ansættelse af flere kandidater

Såfremt virksomheden inden for 12 måneder vælger at ansætte flere af de kandidater, som KRUNIKA har præsenteret, forfalder en betaling på 50% af det totale honorar pr. ansættelse.


Tidsplan

Rekrutteringsprocessen tager typisk 4-8 uger fra opstart til ansættelse. Forløbet tilpasses vores kunders behov og aftales individuelt.
Du kan forvente at vi arbejder hurtigt og fleksibelt, så vi sammen lykkes med at få ansat den helt rigtige medarbejder til din virksomhed.